RÓLUNK
Célunk a folyamatos fejlődés
A SBS Kft. a megrendelői igények figyelembevételével folyamatosan bizonyítja, hogy az elvárásoknak és a követelményeknek megfelelő szolgáltatást nyújt. A tevékenységek szabályozásával, a folyamatos fejlesztéssel, a nem megfelelőségek kezelésével és megelőzésével az ügyfelek minél nagyobb elégedettségére törekszik. Az üzletpolitika meghatározó része a hosszú távú, korrekt kapcsolat kialakítása, melynek alapját a kifogástalan minőség és a szállítási határidők pontos betartása adja.


Balogh László
Az SBS Kft. alapítója és tulajdonosa
Cégünk a tevékenységek szabályozásával, a folyamatos fejlesztésekkel, az ügyfeleink minél magasabb szintű megelégedettségére törekszik. Folyamatosan fejlődő európai színvonalú technológiánk által alkalmasak vagyunk a legmagasabb minőségi követelményeket is kielégítő megmunkálásokra.
„Ami nem a legjobb, az nem elég jó.”
MÉRFÖLDKÖVEK
Alapítástól napjainkig
A több mint 25 éves múlttal rendelkező SBS Kft. kimagasló piaci jelenlétet harcolt ki magának a munkagépek részegység gyártásában. Európa és a világ legmeghatározóbb munkagép-gyártói mind vevőink között szerepelnek, akiknek fő, kritikus komponenseket gyártunk/ szállítunk.
A versenytársakkal szemben a vállalat előnyben van azzal, hogy a 2020-ban elindított nagy értékű beruházásokat az ügyvezetés a járvány időszakában nem állította le, pusztán annak ütemezését nyújtotta el. Ez a megfontolt lépés eredményezte, hogy a vevői igényeket a járvány után, magasabb hozzáadott értékkel, az iparban alkalmazott „csúcs” technológiával tudta és tudja kiszolgálni.
SBS KFT.
Quality policy
Customer oriented approach
It is very crucial for us that our customers are satisfied with our work and the fabricated products.
Result orientation
Our aim is to take every opportunity with our customers and suppliers to improve our competitiveness and performance.
Quality Objectives
We intent to determine the direction of the improvement with systematic and structured quality objectives and to achieve this the quality-consciousness and commitment of our leaders and employees play an indispensable role.
Process oriented leadership
Quality is not related only to the products but is a very crucial concept in the development of processes. For us quality is a clearly established and regulated workflow, it is transparent and auditable. As a result, we provide service that satisfies the demand of our client, as well as the legislative and other requirements.
Improvement and involvement of the colleagues
Since the quality of our products depends on the skills and qualifications of our employees, we actively contribute to the training their skills and support their initiatives.
Continuous improvement and innovation
By developing consciously and strategically our company with our clients, suppliers and colleagues we intent to produce products that triggers new challenges on the level of proficiency.
Partnership
Beszállítóinktól és alvállalkozóinktól az általunk szállított termékek megfelelősége mellett elvárjuk a folyamatos fejlődést. Célunk a vevőink mellett a beszállítói és alvállalkozói körrel is olyan partneri kapcsolatok megteremtése, amelyek hosszú távú sikeres együtt működést alapoz meg.
Social responsibility
In order to decrease our carbon footprint, we utilize green energy and we collect our waste selectively.
We enhance great importance on training of the future generation as well as to maintain their health by supporting sport events.