RÓLUNK
Célunk a folyamatos fejlődés
A SBS Kft. a megrendelői igények figyelembevételével folyamatosan bizonyítja, hogy az elvárásoknak és a követelményeknek megfelelő szolgáltatást nyújt. A tevékenységek szabályozásával, a folyamatos fejlesztéssel, a nem megfelelőségek kezelésével és megelőzésével az ügyfelek minél nagyobb elégedettségére törekszik. Az üzletpolitika meghatározó része a hosszú távú, korrekt kapcsolat kialakítása, melynek alapját a kifogástalan minőség és a szállítási határidők pontos betartása adja.


Balogh László
Az SBS Kft. alapítója és tulajdonosa
Cégünk a tevékenységek szabályozásával, a folyamatos fejlesztésekkel, az ügyfeleink minél magasabb szintű megelégedettségére törekszik. Folyamatosan fejlődő európai színvonalú technológiánk által alkalmasak vagyunk a legmagasabb minőségi követelményeket is kielégítő megmunkálásokra.
„Ami nem a legjobb, az nem elég jó.”
MÉRFÖLDKÖVEK
Alapítástól napjainkig
A több mint 25 éves múlttal rendelkező SBS Kft. kimagasló piaci jelenlétet harcolt ki magának a munkagépek részegység gyártásában. Európa és a világ legmeghatározóbb munkagép-gyártói mind vevőink között szerepelnek, akiknek fő, kritikus komponenseket gyártunk/ szállítunk.
A versenytársakkal szemben a vállalat előnyben van azzal, hogy a 2020-ban elindított nagy értékű beruházásokat az ügyvezetés a járvány időszakában nem állította le, pusztán annak ütemezését nyújtotta el. Ez a megfontolt lépés eredményezte, hogy a vevői igényeket a járvány után, magasabb hozzáadott értékkel, az iparban alkalmazott „csúcs” technológiával tudta és tudja kiszolgálni.
SBS KFT.
Qualitätspolitik
Kundenorientierung
Wir legen großen Wert darauf, daß unsere Kunden mit unseren Leistungen und mit den von uns gefertigten Produkten voll zufrieden sein können.
Erfolgsorientierung
Unser Ziel ist es, gemeinsam mit unseren Kollegen, Kunden und Lieferanten alle Möglichkeiten wahrzunehmen, welche unsere Wettbewerbs- und Leistungsfähigkeit erhöhen.
Zielbewußte Führung
Definierung der Entwicklungsrichtung durch systematische und strukturierte Qualitätsziele, bei deren Umsetzung das Qualitätsbewusstsein und Engagement unserer Führungskräfte und Mitarbeiter eine hervorragende Rolle spielt.
Prozessorientierte Führung
Wir verstehen den Begriff Qualität nicht nur in Zusammenhang mit dem Produkt, sondern vor allem mit dem damit verbundenen Prozess. Qualität bedeutet für uns klar definierte, geregelte, transparente und kontrollierbare Arbeitsverfahren. Daraus ergebend können wir den Erwartungen unserer Partner, den gesetzlichen und sonstigen Vorschriften entsprechende Leistungen erbringen.
Ausbildung und Einbeziehung der Mitarbeiter
Die Qualität unserer Produkte ist von der Fähigkeit und der Kompetenz unserer Mitarbeiter abhängig, daher nehmen wir aktiv an ihrer Weiterbildung teil und unterstützen die von ihnen kommenden Initiativen.
Kontinuierliche Weiterbildung, Innovation, Entwicklung
Zielbewusste Entwicklung der Organisation gemeinsam mit unseren Kunden, Lieferanten und Kollegen. Ziel ist die Aneignung routinemäßiger Fähigkeiten für die Herausforderungen durch neue Produkte zu stärken.
Ausbau der Partnerbeziehungen
Beszállítóinktól és alvállalkozóinktól az általunk szállított termékek megfelelősége mellett elvárjuk a folyamatos fejlődést. Célunk a vevőink mellett a beszállítói és alvállalkozói körrel is olyan partneri kapcsolatok megteremtése, amelyek hosszú távú sikeres együtt működést alapoz meg.
Gesellschaftliche Verantwortung
Durch Mülltrennung und Anwendung grüner Energie wollen wir unseren ökologischen Fußabdruck minimieren.
Wir legen großen Wert auf die Ausbildung der zukünftigen Generation, und unterstützen sportliche Tätigkeiten zur Erhaltung der Gesundheit.