RÓLUNK
Célunk a folyamatos fejlődés
A SBS Kft. a megrendelői igények figyelembevételével folyamatosan bizonyítja, hogy az elvárásoknak és a követelményeknek megfelelő szolgáltatást nyújt. A tevékenységek szabályozásával, a folyamatos fejlesztéssel, a nem megfelelőségek kezelésével és megelőzésével az ügyfelek minél nagyobb elégedettségére törekszik. Az üzletpolitika meghatározó része a hosszú távú, korrekt kapcsolat kialakítása, melynek alapját a kifogástalan minőség és a szállítási határidők pontos betartása adja.


Balogh László
Az SBS Kft. alapítója és tulajdonosa
Cégünk a tevékenységek szabályozásával, a folyamatos fejlesztésekkel, az ügyfeleink minél magasabb szintű megelégedettségére törekszik. Folyamatosan fejlődő európai színvonalú technológiánk által alkalmasak vagyunk a legmagasabb minőségi követelményeket is kielégítő megmunkálásokra.
„Ami nem a legjobb, az nem elég jó.”
MÉRFÖLDKÖVEK
Alapítástól napjainkig
A több mint 25 éves múlttal rendelkező SBS Kft. kimagasló piaci jelenlétet harcolt ki magának a munkagépek részegység gyártásában. Európa és a világ legmeghatározóbb munkagép-gyártói mind vevőink között szerepelnek, akiknek fő, kritikus komponenseket gyártunk/ szállítunk.
A versenytársakkal szemben a vállalat előnyben van azzal, hogy a 2020-ban elindított nagy értékű beruházásokat az ügyvezetés a járvány időszakában nem állította le, pusztán annak ütemezését nyújtotta el. Ez a megfontolt lépés eredményezte, hogy a vevői igényeket a járvány után, magasabb hozzáadott értékkel, az iparban alkalmazott „csúcs” technológiával tudta és tudja kiszolgálni.
SBS KFT.
Minőségpolitika
Vevőorientáltság (VO)
Fontos számunkra, hogy a megrendelőink teljes mértékben elégedettek legyenek az általunk elvégzett munkákkal, az előállított termékekkel.
Eredményközpontúság (EK)
Célunk kollégáinkkal, vevőinkkel és beszállítóinkkal közösen megragadni minden lehetőségeket, ami versenyképességünket, teljesítményünket javítja.
Vezetés célokkal (VC)
Szisztematikus és strukturált minőségcélokkal kívánjuk a fejlődés irányát meghatározni, amelyek megvalósításában vezetőink és munkatársaink minőségtudatossága és elkötelezettsége kiemelkedő szerepet játszik.
Folyamatközpontú vezetés (FKV)
A minőséget nem csak a termékhez, hanem elsősorban a folyamatokhoz kapcsolódó fogalomnak tekintjük. Számunkra a minőség világosan definiált, szabályozott, átlátható és ellenőrizhető munkafolyamatokat jelent. Ennek eredményeként partnereink elvárásainak, törvényi és egyéb követelményeknek megfelelő szolgáltatást nyújthatunk.
Munkatársak fejlesztése, bevonása (MFB)
A termékminőség munkatársaink képzettségén és képességén múlik, ezért aktívan közreműködünk képzésükben és támogatjuk az alulról jövő kezdeményezéseiket.
Folyamatos tanulás, innováció, fejlesztés (FTIF)
A szervezet tudatos és tervszerű fejlesztése a vevőinkkel beszállítóinkkal és kollégáinkkal közösen. Célunk, hogy készség szinten elsajátítsunk az új kihívásokkal teli termékek előállítását.
Partnerkapcsolatok kiépítése (PKK)
Beszállítóinktól és alvállalkozóinktól az általunk szállított termékek megfelelősége mellett elvárjuk a folyamatos fejlődést. Célunk a vevőink mellett a beszállítói és alvállalkozói körrel is olyan partneri kapcsolatok megteremtése, amelyek hosszú távú sikeres együtt működést alapoz meg.
Társadalmi felelősség (TF)
Szelektív hulladékgyűjtéssel és zöld energia felhasználással kívánjuk az ökológiai lábnyomunkat csökkenteni.
Nagy hangsúlyt fektetünk a jövő generációjának képzésére, és az egészségmegőrzésére sport tevékenységek támogatásával.